Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Akutagawa Rjúnosuke a jeho úvahy o literatuře
Bedáňová, Veronika ; Tirala, Martin (vedoucí práce) ; Weber, Michael (oponent)
Anotace: Práce se zabývá interpretací literárně teoretické diskuze mezi dvěma významnými japonskými spisovateli: Akutagawou Rjúnosukem a Tanizakim Džun'ičiróem. Jako reakci na tento spor napsal Akutagawa literárně kritickou esej Bungeitekina, amarini bungeitekina (Literární, až příliš literární), která zaznamenává Akutagawovy úvahy o literatuře a která je v této práci analyzována. Práce se dále věnuje literárním úvahám Akutagawa projevovaných v jiných literárně teoretických esejích. Práce má za cíl sledovat vliv Akutagawových úvah na jeho tvorbu a zasazení jeho tvorby do širšího kontextu japonské literatury. Za metodologické východisko byl zvolen hermeneutický přístup. Práce dále vychází z biografických studií o autorovi a dalších literárních studií zaměřujících se na Akutagawovo dílo.
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Akutagawa Rjúnosuke a jeho úvahy o literatuře
Bedáňová, Veronika ; Tirala, Martin (vedoucí práce) ; Weber, Michael (oponent)
Anotace: Práce se zabývá interpretací literárně teoretické diskuze mezi dvěma významnými japonskými spisovateli: Akutagawou Rjúnosukem a Tanizakim Džun'ičiróem. Jako reakci na tento spor napsal Akutagawa literárně kritickou esej Bungeitekina, amarini bungeitekina (Literární, až příliš literární), která zaznamenává Akutagawovy úvahy o literatuře a která je v této práci analyzována. Práce se dále věnuje literárním úvahám Akutagawa projevovaných v jiných literárně teoretických esejích. Práce má za cíl sledovat vliv Akutagawových úvah na jeho tvorbu a zasazení jeho tvorby do širšího kontextu japonské literatury. Za metodologické východisko byl zvolen hermeneutický přístup. Práce dále vychází z biografických studií o autorovi a dalších literárních studií zaměřujících se na Akutagawovo dílo.
Localization of individual opioid receptor subtypes in CNS
Lišháková, Michaela ; Hejnová, Lucie (vedoucí práce) ; Bendová, Zdeňka (oponent)
Od svojho objavenia boli opioidné receptory predmetom intenzívneho výskumu, za cieľom objasnenia ich role v analgézii, v rôznych homeostatických procesoch, v nervovom prenose a závislosti. Dôležitým faktorom z hľadiska farmakologických účinkov opioidných receptorov je práve ich umiestnenie v rámci organizmu, či už na úrovni tkanív alebo buniek. Za posledných 40 rokov bolo zozbieraných mnoho informácií o ich rozložení v centrálnej nervovej sústave, čo umožnilo určiť miesta a mechanizmy ich pôsobenia. Boli využité rôzne techniky, ktoré sa vo väčšine výsledkov zhodujú. Existujú však isté rozdiely, ktoré komplikujú presné určenie výskytu receptorov a musia byť ujasnené. Táto práca sa zameriava na zosumarizovanie doposiaľ publikovaných informácii o lokalizácii opioidných receptorov v CNS potkana. Dôraz je kladený na porovnanie výsledkov, ktoré boli získané všetkými dostupnými metódami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.